GRAFIČNEVREDNOTE
RAZIŠČITE MREŽO
Vroči Tisk
Grafična tehnika, ki na papirju, tekstilu, lesu ali plastiki z uporabo pritiska na ogrevano matrico in z različnimi vzorci omogoča nanašanje pokrivnih barv ali kovinskih, predvsem zlatih ali srebrnih pigmentov. V kombinaciji s slepim tiskom ta tehnika omogoča da barvni odtisi lahko postanejo tudi strukturirani in vizualno učinkovitejši.
Plastifikacija
Grafična tehnika, ki si s hladnim ali toplim nanosom prozorne plastične folije prizadeva zaščititi papir ali karton pred poškodbami in obrabo. Dodatno pa so na voljo tudi posebne folije za plastifikacijo, ki na papirju omogočajo izdelavo nekaterih posebnih učinkov, bodisi kovinske podlage ali hologramskih vzorcev.
Izsekovanje
Grafična tehnika, ki iz papirja in kartona z uporabo pritiska na rezalno orodje nudi možnost serijskega izsekovanje različnih, predvsem enostavnejših oblik. Z uporabo manjšega prebojnega pritiska (kiss-cut) pa tehnika omogoča tudi rezanje samo skozi površinsko plast samolepilnega papirja.
Laserski Izsek
Laserski izsek je sodobna različica izsekovanja brez uporabe ali potrebe po izsekovalnem orodju. Omogoča nam izrez resnično edinstvenih oblik, tudi v zelo majhnih serijah. Poleg tega laserji omogočajo še zgolj površinski obdelavo materiala , kar lahko ustvari podoben učinek kot pri slepem ali vročem tisku.
Lentikularni Tisk - 3D
Grafična tehnika, ki z s pomočjo litografskega ali digitalnega tiska na lentikularano lečo ustvari 3D iluzijo globine ali sprememb v gibanju. Za slednje je potrebno natisnjeno sliko gledati iz različnih zornih kotov. Tehnika je dobro marketinško orodje s katerim lahko pokažete slike svojega izdelka bodisi z vizualno globino ali spremembami v gibanju.
Tisk Iz Pole
Tisk iz pole (offset) je najbolj običajna in pogosta tiskarska tehnika. S pomočjo litografske aluminijaste plošče nam omogoča prenos tiskarske barve na odtisno gumo, od tu naprej pa na tiskovni material po naši izbiri. Omejitve tiskovnih materialov so tukaj žal zelo prisotne in se vrtijo več ali manj okoli različnih papirjev in kartonov. Samo z uporabo UV tehnike ofsetnega tiska se nabor materialov lahko poveča tudi na nevpojne površine. Navkljub vsemu pa velja, da je ravno pri ofsetnem tisku kvaliteta tiskovne reprodukcije tista, ki je lahko vedno znova narejena na najvišjem nivoju.
Slepi Tisk
Grafična tehnika, ki na papirju in sorodnih materialih z uporabo pritiska preko matrice omogoča ustvarjanje bodisi dvignjenih (izbočenih) ali potopljenih (vtisnjenih) reliefnih slik in oblik. Pogosto se uporablja tudi v kombinaciji z barvno folijo, s katero reliefni odtisi postanejo ne samo strukturirani ampak tudi vizualno učinkovitejši.
Knjižna Vezava
Ko je govora o strojni vezavi imamo največ opraviti predvsem s hitrostjo v kombinaciji s splošno vsestranskostjo grafične izdelave. Trdo in mehko vezane knjige, flexi vezane knjige, vse bodisi šivane ali lepljenje, so strojno narejene hitro in natančno in pri visoki hitrosti. Strojna vezava vključuje tudi veliko dodatkov: Zaznamovalni trakovi, okrasne vrvice, ščitni ovitki, mehke platnice z zavihi, polplatno platnice…in ne pozabimo, v vezavi se vse začne pri zgibanju in znašanju pol, ki sta velik del knjigoveškega postopka.
Ročna Vezava
Ročna vezava je tudi v modernih časih razgiban način kako stopiti iz industrijskih okvirov. Je proces ročnega sestavljanja knjige ali izdelka povezanega s knjigo (šuber) iz številnih nezgibanih pol potiskanega ali nepotiskanega papirja ali drugega veznega materiala. Nekateri obrtniki radi ustvarjajo skoraj umetniške izdelke, ker s tem svojemu ročnemu delu omogočajo obstanek tudi v teh visoko-hitrostnih industrijskih časih.
Špiralna Vezava
Vezava z žico je komercialni način knjižne vezave, katerega poznamo pod več različnimi imeni, morda najbolj pogosto pa je Špiralna vezava. Pri temu načinu vezave uporabnik porezane in naluknjane pole položi na v obliki črke »C« narejen žičnati hrbet, le-tega potem mehansko stisne skupaj, da se sklene krog v hrbtu. Vsak dokument ali besedilo, ki je vezan na način špiralne vezave omogoča bralcu popolnoma ravno odpiranje zvezka, oz. še več, omogoča mu celo obračanje strani za 360 stopinj.
Digitalni Tisk
Digitalni tisk nam omogoča, da digitalni medij prenesemo s pomočjo tiskalnika neposredno na najrazličnejše podlage, ob tem pa se izognemo rabi katere koli vrste tiskarskih plošč. Glede na izbiro digitalne tehnike (termični laser, navaden inkjet, tisk z barvami na osnovi topil in UV- inkjet) je lahko število naših tiskovnih podlag zelo veliko in raznoliko. Področja, kjer je digitalni tisk močno prisoten so namizno založništvo, variabilni tisk, print-on-demand, tisk zelo velikega formata, vse z možnostjo majhnih naklad in še krajših časov dobave.
Flekso Tisk
Flekso tisk (ali fleksografija) je še ena oblika tiska, ki pa za razliko od ofsetnega ali digitalnega tiska uporablja prilagodljivo reliefno ploščo. Tehnika omogoča tiskanje na skoraj vse vrste podlage, vključno s plastiko, kovinsko folijo, celofanom in papirjem. Najpogosteje se pojavlja pri tiskanju iz role, izdelavi samolepilnih etiket ali pri tisku zelo popularnih nevpojnih materialov za različne vrste prehrambne embalaže. Dodaten plus pa je debelina barvnega nanosa, ki je pri polnih poljih zelo podobna sitotisku.
UV Lakiranje
UV Lakiranje je odličen način, kako bogato izboljšati videz vsake tiskane plastificirane pole. Z dodajanjem UV laka se živahnost vsake spodaj ležeče barve dramatično poveča, s tem pa tudi njen prvi vtis, da pa sploh ne omenjamo dodatne povečane odpornosti tiskovine na odrgnine ali praske.
Oblikovanje
Grafično oblikovanje je način vizualne komunikacije in reševanja problemov, na oblikovalcih pa je, da z uporabo grafične vsestranskosti združijo tipografijo, simbole in slike in s tem ustvarijo vizualno predstavitev svojih idej in sporočil. Grafično oblikovanje je lahko tako široko, kot je lahko specifično in obsega vse od oblikovanja identitete (blagovne znamke in logotipi) do knjig, revij, katalogov in letakov, tudi tiskanih oglasov, plakatov, panojev, spletnih grafičnih elementov, znakov in nenazadnje embalaže vsakega izdelka.
Sitotisk
Tiskarska tehnika, ki stoji kot najbolj umetniška in vsestranska od vseh. Razpon tiskovnih materialov je skoraj brezmejen (tekstil, papir, karton, plastika, pena, kovina, les...), enako pa velja za oblike izražanja (fluorescentna barva, fosforescentna barva, flok, abrazivna barva, rub-off barva, termokromatska (temperaturno občutljiva) barva, termografska (napihljiva) barva, dišeči lak, strukturiran lak, lak z bleščicami, UV lak, ...). Kar pa se vrednosti sporočila tiče, sitotisk lahko povzame katero koli obliko, umetniško unikatno ali masovno industrijsko, pa naj si bo to za eno-barvno ali večbarvno reprodukcijo.
X-Rez
Tehnika, ki v resnici ne prihaja iz področja grafične umetnosti, a je vseeno lahko zelo grafična z visoko dodano vrednostjo, da ne omenjamo, da lahko z njo vaša omejena izdaja knjige postane nepozabno posebna. V podjetju IN ALBIS želimo obraz te tehnike obdržati nekoliko prikrit, pa vendar pokazati izdelke, ki govorijo množicam.
Narejeno Iz Blaga
Grafično gledano šiviljstvo ne zavzema svojega povsem pravega mesta, pa vendar je resnica ta, da sta lahko tekstil in šiviljstvo še kako zelo grafična in ponudita dobro vsebino. V podjetju IN ALBIS Imamo veliko idej kaj in kako narediti, da bo oprava vaše knjige krojena kot pravijo pregovorne besede: narejeno po meri.
Narejeno Iz Lesa
Na prvi pogled se ne zdi, da bi imeli grafična in lesna industrija kaj skupnega. Večina ljudi ob lesu najprej pomisli, da ta ni kaj dosti več kot podlaga za potisk, a smo mnenja, da je resnica vse kaj drugega. Težke knjige ali več zvezkov knjig skupaj pogosto potrebujejo posebno mesto za shranjevanje in to v obliki močnih škatel, šatulj ali celo kovčkov ... in skrit pod tistim finim blagom je lahko tudi les lahek kot pero. Včasih pa na plano priteče tudi želja da les pokaže svoj lepi obraz. Breza, hrast, češnja, kostanj, mahagoni…vsi nas lahko prepričajo.
Posebna Dodelava
Ko gre za posebnosti, kot so recimo okrogljeni vogali platnic, tudi knjižnih blokov, izdelava veliko-formatnih trdo vezanih knjig, nanašanja hladne metalizirane folije, izdelava PVC ščitnih ovitkov, blister-pack embalaže...so tisti, ki te posebnosti naredijo, tisti, ki jih iščemo...in v podjetju IN ALBIS jih poznamo vse. In če jih še ne poznamo... vemo, kako jih najti.
Obreza Knjižnega Bloka
Vsaka knjiga jih ima, troje robov, ki samo čakajo, da jih okrasite. In za to obstaja niz tehnik, ki so pripravljene zapolniti ta prazen prostor. Pozlačeni robovi: lahko jih naredimo s sprejem ali bolj popularno, z folijo. Zlata, srebrna, holografska folija, vse se lahko uporabijo za ustvarjanje fantastičnih učinkov na robovih knjig. Potolčen rob: da knjigi občutek starega. Nekaj starinskega stila za nove čase. Barvni rob: mat folija ali sprej se uporabita za ustvarjanje polne barvne površine. Zadnje, a ne najmanj pomembno, tiskan rob: besedilo ali barvno sliko odtisnete in učinek nikoli ne razočara.
Embalaža
Tehnologija narejena z namenom da obda in po meri zaščiti vsak vaš izdelek. V prvi vrsti zgrajena za distribucijo in skladiščenje, v nadaljevanju, in še bolj pomembno, da izdelku omogoči najboljšo možno vizualno promocijo in posledično uspeh prodaje.
Embalaža za TRANSPORT in SKLADIŠČENJE je več kot samo zunanji ščit vašega izdelka. Kolikor pogosto možno mora biti enostavna za uporabo in hkrati razločna in lahko berljiva. Istočasno pa mora imeti v kombinaciji s trajno vzdržljivostjo tudi dovolj visoko odpornost na trganje in lomljenje.
Embalaža za PAKIRANJE končnih izdelkov (DARILNA Embalaža), kot nadaljevanje embalaži za transport in skladiščenje, velja za obraz vašega izdelka. V tem pogledu, na tehtnici vsega velja DARILNA embalaža za veliko bolj pomembno. Je vaše okno priložnosti, vrata do končnega uporabnika. Bolj ko je oblikovno prefinjena in ustvarjalna , boljše so možnosti da bo vaš izdelek viden in zaželen.
Razširite svojo uporabniško izkušnjo in vaši knjigi dodajte grafične vrednote in nepozabne podrobnosti
IN ALBIS
Izraz se uporablja za knjige, ki so bile v tistem času prodane v obliki tiskanih, nezgibanih listov, katere pa je bilo potrebno odnesti še do knjigoveza, da je naredil dodelavo in vezavo po izbiri kupca.
Louis Braille izumi RELIEFNI TISK
Leta 1880, Ernst Oeser, mojster knjigovez iz mesta Berlin, Nemčija postane pionir razvoja folije za VROČI TISK.
Rezalni stroji, ki prihajajo iz čevljarske industrije postanejo dovolj izpopolnjeni, da lahko zarežejo samo eno plast papirja ali laminata. Ti stroji se zdaj lahko uporabijo za IZSEK nalepk, znamk in papirja ali kartona. Rezanje nalepk na način »kiss-cut« postane standard.
FOLIJA ZA PLASTIFIKACIJO, trgu prvič predstavljena leta 1930, hitro in v velikem obsegu postane glavna izbira pri popravilu in ojačitvi grafičnega papirja.
V zgodnjih 1970-ih je bila LASERSKA TEHNOLOGIJA prvič uporabljena v letalski industriji in sicer za rezanje plošč iz titana. Z predstavitvijo CO2 laserjev pa je tehnika postala zanimiva tudi za rezanje nekovin, kot so npr. tekstil, papir, les, plastika, in celo vosek.
IN ALBIS
Izraz je vzet iz arhivov in ponovno uporabljen, sedaj prilagojen za rabo v 21. stoletju.